DJ710C i ... zaworek :-)

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 18:36:44 MET DST

Witam !

Właśnie napełniłem kolejny raz pojemnik czarnego atramentu w mojej
710C i ... i qrcze, znowu zapomniałem zmierzyć średnicę kulki w
zaworze odpowietrzającym ! A tyle razy sobie obiecywałem, że "tym
razem nie zapomnę" ;->. Niestety, skleroza zabija powoli, acz
nieubłaganie ... Czy ktoś może zmierzyć srednicę kulki w zestawach
refill InkTeca lub Fullmarka i podac mi to ? Bardzo proszę !

Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski