Re: Apel

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 16:58:40 MET DST

Kosh <khn_at_wp.pl>, wrote in news:3D3D5EE2.2040308_at_wp.pl:

> pl.comp.pecet - no coz w/g mnie zbyt wieloznaczne.
> Ale to nie polemika na te grupe ;-)

W/g mnie (i nie tylko) tez ale raczej nic sie nie da zrobic i nie chcial
bym zmieniac nazwy grupy z powodu ludzi ktorzy nei moga sie dostosowac.

> Taaak myslalem, ze podniosa sie glosy sprzeciwu :-|
(...)

Temat ten byl tu walkowany wiele razy i nigdy nie doszlo do jakis
konkretow...

> P.S.
> Moze juz czas najwyzszy zaczac aktualizowac FAQ !!! ;-)

A co jest nie aktualne? Jak widzisz cios do poprawki to zakasac rekawy i
samemu napisac a potem przeslac do Dominika, jak jakies uwagi do jakis
dzialow to bezposrednio do autorow :)
Pracuje teraz na update do Procesorow oraz dodaniem jednego male artykulu,
ale jako ze robie to spolecznie to sie mi zbytnio nie spieszy ;)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!