Re: SB Live 1024 w winXP

Autor: PoGo (pogo666_at_tlen.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 16:06:15 MET DST

Plytke mam Abit KT7 ta prosta wersje (stara) mam Athlona 750_at_900
To najprawdopodoniej wina systemu ze sterami na win2000 nic nie bylo
A ze sterami do liva to juz nie wiem :/
Najpeirw sciagnolem i instalnolem najnowsze, bylo pierdzenie (jak to
okresliles ale powiem Ci ze trafnie :D )potem wywalilem te stery.
Zaisntalowalem z plytki oryginalne tylko wtedy ne bylo Xp i poszly te do
win2000 tez chrebotanie
ne wim coz robic