Potrzebne testery

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:52:02 MET DST

Witam,
pilnie potrzebuję profesjonalnych programów testujących dla:
- płyty głównej, procesora AMD Duron, pamięci i dysku twardego (WD).
Najchętniej każdy osobny program - wyspecjalizowany, który może testować w
jednym cyklu nawet wiele godzin jeden komponent. Zalezy mi an konkretnych
testach albo obnażeniu błędu (wady) któregoś komponentu.
Nie interesują mnie programy typu Final Reality albo 3dMark 2000, tylko
rzeczywiście profesjonalne.
Moga być dla DOS albo Windows 98
Proszę o poradę jakie to programy, ew. skąd można je pobrać, strony
producentów itp.

Z góry dziękuję
Grzegorz