Zmiana biosu w Soyo Sy-6BB

Autor: Azael (azael_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:18:45 MET DST

Aktualnie na płycie jest wersja 1a5...ostatnia wersja biosu jaka się
pojawiła jest to 1a7, które daję m.in. większy dostępny mnożnik. Chodzi mi
jednak o to że podczas aktualizcji biosu, nie chcę zapisać starej wersji
biosu. Po podaniu nazwy pod której mam być zapisany bios prawdopodobnie
wiesza się (miga napis please wait). Nie wiem co o tym myśleć, czy pominąć
zapis starego biosu i sprubować od razu upgraidować na nowy...czy sobie to
darować bo istnienie jakaś możliwość niepowodzenia.