Re: 4 glosniki i xp

Autor: Jazz (jazz_at_pl.invalid)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 13:58:31 MET DST

kisage <kisage_at_interia.pl> wrote:
> Mam SBLive5.1 do tego podpiete: przod: subwoofer+2satelitki, tyl:
> wiezyczka(2glosniki). W opcji speaker w AudioHQ ustawione mam na 4
> glosniki. Problem polega na tym, ze po reboot systemu, aby dzialaly
> tylne glosniki musze zrobic cos na styl "odswiezenia ustawien
> speaker'ow" tzn przykladowo wejsc do opcji speaker i zaznaczyc 4
> glosnki(pomimo ze juz sa ustawione) badz wlaczyc opcje test. Problem
> ten wystepuje jedynie w XP, w Win98 jest wszystko wporzadku. Bylbym
> wdzieczny za pomoc badz ewentualnie skierowanie na bardziej
> odpowiednia grupe.

To wina sterowników. U mnie ten problem zniknął dopiero po
zainstalowaniu sterów z
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-21000/SP20920.exe. Tylko uwaga
mają prawie 380 MB. O wrażeniach użytkowników po zainstalowaniu tych
sterowników możesz poczytać na http://infojama.pl/.

Na http://asia.creative.com/ pojawiły się jeszcze nowe drivery, ale
jescze ich sprawdzałem.

Do istotnie NTG więc
FUT: ms-news.pl.windowsxp

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne"