Re: Oto i link z testem Mint HIS ATI8500LE vs MSI Geforce3 Ti200 ...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 13:51:09 MET DST

> Czytałem ... :-) Pewnie, że średnio sensowne jest porównanie "gołych" fps
> jeśli są różnice w wyświetlanym obrazie ... to samo dotyczy ustawień
Quality
> Serious Sam'ów (auto profilowanie w zależności od użytej karty) ... ale i
> każdej gry jeśli są nawet drobne różnice w wyświetlaniu 3D pomiędzy
> porównywanymi kartami ... do tego dochodzi kwestia rozkładu wartości
> chwilowej frame-rate ... itd ... generalnie jak nie patrzyć zawsze ogólna
> kiszka ... :-))))

:-)
Pamiętam jak Ty robiłeś testy w Serios Sam to mówiłes że użytkownicy chcą
"reanych" testów nie na skrypcie Extreme (tezmam ten skrypt) tylko na
normalnych ustawieieniach na takich jakie sie gra.
Dlatego nie robiłem testów na Extreme tylko na Quality.
Bo zapewne za chwilę by się odezwali posiadacze Nvidii że ich dyskryminuje
przez wymuszanie filtrowania Anizotropowego w Serious Sam.

Wiew nikomu zawsze sie nie dogodzi. Ale dostałem sporo listów od ludzi
którym ten test się bardzo podobał. I to mnie cieszy :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///