Re: Oto i link z testem Mint HIS ATI8500LE vs MSI Geforce3 Ti200 ...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 12:16:35 MET DST

Spoko.

poporstu weekend miałem lekko "szalony" ...

W piątek mój szawgier kupił kompa o spędziłem kupe czasu aby ten chłam
złożyć (niestety częsci jakie mu zaproponowałem aby kupił on oczywiscie
kupił inne ... najtańsze). Zeszło mi na walce z tym badziewiem prawie cały
wieczór piątku i prawie cała sobota ...
Została mi cała z paitku na sobotę i noc z soboty na niedzielę i trochę
niedzieli (też trzeba spać :-)

Co do stylu wybaczcie , chiałem pisac w jak najprostszy sposób , zrozumiały
dla każdego a to nie każdemu się może podobać ...

Wiem że nie jest to idealna recenzja ale ideałow nie ma :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///