Re: Oto i link z testem Mint HIS ATI8500LE vs MSI Geforce3 Ti200 ...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 11:42:13 MET DST

> Pozwolę sobie na odrobinke krytyki :)

Oczywiscie , byle była to konstruktywna krytyka ;-)

> 1 - Zmora ludzi długo sidzących na necie czyli interpunkcja i
> składnia....zwłaszcza ta pierwsza ...

Zgadza się :-) Z polaka byłem słabiutki zawsze , a dodatkowo pisałem całą
recenzję około 3-4 rano z soboty na niedzielę ...

> 2. Stroną producenta MiNt Radeon 8500 nie jest strona HiS-a ..:> Podałes
> link do wersji retail karty HiS, a w MiNtach są pewne rożnice w stosunku
do
> retaila ...

Bo ten Mint którego dostałem to 100% His. Oczywiscie sama karta.
Dlatego napisałem Mint His :-)
A niestety nie dysponowałem aparatem cyfrowym a po obejrzeniu zdjecia z HISA
jak i tego Minta stwierdziłem że się niczym nie różnią (chodzi o wygląd).
Napisałem o wyjściu DVI-D.
Link podałem zawsze po to aby osoby mogły zobaczyć skad pochodzi zdjęcie
albio po to aby dowiedziały się szczegółów.

> 3. Anizotrop ...w Gf3 afair w D3D nie ma regulacji z poziomu drivera,
> mógłbyś wspomnieć słówko ..

Wiem o tym. Ale o tym pisał już Kris wiec nie chciałem się powtarzać.
Ale masz rację.

Dzięki za krytykę ..

Ja bardzo rzadko pisze testy i robię je raczej z przyjemności niż z
przymusu. Poprostu proszono mnie o taki test a sam byłem ciekawy jak
zachowają się te karty na mocniejszym procku.
I się lekko zdziwiłem że Geforce3 dostało task po tyłku , nawet w DroneZ !!!

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///