Re: Który dysk 80 GB ??

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 11:43:23 MET DST

Użytkownik "Kosh" <khn_at_wp.pl
> napisał w wiadomości news:3D3C7D46.9000109_at_wp.pl...
(..)
> Co ??

Ależ tak.Maxtor obecny to nie ten Maxtor sprzed lat.
IBM też.

Tak naprawdę - w moim privatnym komputerze nie padł jeszcze
ani jeden dysk (kłamię, ze trzy lata temu maxtor 8GB nowiutki
pierdyknął tuż po instalacji windy, zrobił się "tylko do odczytu",
żaden format niskopoziomowy, fdiski, diskedity, programy ze
strony maxtora nic nie dały poza diagnozą, że jest unknown fatal
irrecoverable error , kazali mi go przysłać w specjalnej paczce
do Irlandii, dałem spokój

robotę mam taką, że naprawiam sporo sprzętu bądź instaluję
polskie wersje różnych uyndousów w fabrycznie nowych kompach
przychodzących z zachodu - no i napatrzyłem się na różne
dziwne zachowania dysków onegdaj znakomitych firm
tak myślę że co najmniej 10% dysków to szmelc
jeśli pominąć chłamowate płyty główne lub zasilacze,
czy inne przyczyny "wykańczające" dyski