Re: Rozmyty obraz

Autor: Daro (darok_at_tenbit.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 11:09:16 MET DST

Przy 800x600 jest dobrze w porownaniu do tego obrazu przy 1024...
Ogolnie obraz jest rozmyty, a im wieksza rozdzielczosc tym gorzej. Tak samo
jest jesli chodzi o szczegoly. Kiedy ogladam zdjecia albo film jest znosnie
ale kiedy na ekranie sa np. litery no to tragedia.
A co do tego ze jakis czas temu obraz byl wyrazny to jestem przekonany na
100%.

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahj5ok$r5i$1_at_news.tpi.pl...