Re: Monitory 17-tki i 19-tki Samsunga

Autor: Martinez (opaska_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 10:41:19 MET DST

Piotr napisał(a) w wiadomości: ...
>jednak
>>

>Dzięki, ale co przemawia za NEC'kiem?

Nic
Wbrew pozorom ma mniej starannie wykonany kineskop bardzo u góry zakrzywiony
(i to nie jeden egz) dlatego wszystko wyglada tak jakby nie byl plaski mam
NEC 750+ i to jedna z wiekszych glupot jakie zrobilem w zyciu (chwila
slabosci) kierowalem sie tylko marka.
Co prawda mam wrazenie, ze ostrosc jest lepsza, faktycznie w stosunku do
SAMSUNGA, ktory ma w typie 3 literowy skrot (cos DFC lub podobne) to
faktycznie charakterystyczne sa jajowate piksle tzn taka siatka i
postrzepione brzegi ekranu.
Gdybym teraz kupowal patrzylbym bardziej sceptycznie i kupil jeden z modeli
LG - jeszcze jajbardziej stabilne i dokladne kineskopy (i jeszcze ta
przystepna cena). Ewentualnie CTX lub SONY choc drogie to nie sa tak lipne
jak NEC.

Reasumujac ten NEC to kit - przy kupnie ufaj tylko swoim oczom.