Re: Monitory 17-tki i 19-tki Samsunga

Autor: Dark (darkmartin-nospam_at_box32.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 07:52:50 MET DST

> Proszę oceńcie - jak się sprawują i czy warto kupić (jaki model) chodzi o
> płaski kineskop i dobrą ostrość obrazu.

Są 2 serie DF (Dyna Flat) i NF.
Ja bede bisal o NF

Kineskop płaski z zewnątrz, w środku zakrzywiony czyli soczewka. Mam 17"
755DF. Dość ostry, nieprzyjemna cecha, od rozdzielczości 1024 x 768
zobaczysz zniekształcenia pikseli po bokach ekranu wynikające z działania
soczewki.
Mnie to denerwuje wiec działam w 800x600 wg mnie jest to wygodna
rozdzielczość do 17".
Tego samsunga mam już 2 lata jak narazie bez większych problemów - jeden
guzik nie chce odskakiwać i to tyle. Czy kupiłbym jeszcze raz, chyba jednak
NEC.

Dark