Odp: Abit KT7-RAID i GF3Ti - problem :(

Autor: Jacek M (jacek.malik_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 23:20:01 MET DST

ja mialem to samo ale myslalem ze to wina plyty (nawet polezala 2 tygodnie w
serwisie

pozniej okazalo sie ze to kwestia zamocowania karty graficznej w laczu Agp,
po docisnieciu do konca nie dziala musialem ja plyciej wlozyc i teraz
chodzi, trzeba uwazac bo czasami komp sam sie wlacza jak sie grzebie przy
Agp...

Pozdrawiam
Jacek M

ps. u mnie to zadzialalo po kilku podejsciach...