Re: kt266a czy kt333

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:32:12 MET DST

> chce zrobic upgrade mojego kompa i raczej licze sie z kazda
> zlotowka.
>
> pozdr
> Piotr

Jeżeli masz procesor AMD, to daj sobie spokój. Nic nie zyskasz, poza
minimalną satysfakcją z benchamrków niskopoziomowych. Procek tego nie
wykorzysta, bo sam pracuje na FSB 266, trochę zysku będzie z tego, że zapis
do pamięci jest trochę skomplikowany, więc lepsze taktowanie trochę to
usprawni. Ale zysk będzie niezauważalny... Jedyny układ, ktory naprawdę
zyska na szybszej pamięci, to kontroler DMA, ale co może Ci podesłać dane do
DMA tak szybko, żeby 266 MHz się nie wyrobiło ??.
IMHO nie warto. Co innego, jeśli masz P4 z FSB > 266MHz. Tutaj, to ma
sens...
hehe, właśnie spojrzałem na tytuł posta, chipset KT, a więc AMD....I dobrze
!
pozdro...
sprocket