Re: Procesor do servera SDI

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:03:20 MET DST

> A kto Ci naopowiadal, ze on nie mial FPU????
Cykliści, Masoni, albo Amigowcy...Niezbyt dokładnie pamiętam...Dawno było...

> Slabe bo slabe ale bylo!
> Nie uwazasz, ze jesli juz chce sie taka rewelacje puscic dalej to
> wypadaloby ja zweryfikowac?
Owszem, przepraszam za pomyłkę...C6 miał zarówno FPU, jak i MMX, ale o
żenującej wydajności...czyli - tak jakby nie bylo...
Nie zweryfikowałem, napisałem tak, jak pamiętałem... Dzisiaj, punktualnie o
24.00 popełnię honorowe sepuku....

> Szczegolnie 166MMX...... :-))))) Idealny w takich zastosowaniach.
GLide, znów zaczynamy ??. Chodzi o to, że jeżeli chodzi o mały pobór mocy,
C6 jest najlepszy, natomiast na platformę Socket 7 najwydajniejszy jest K6.
Pentium nie oferuje ani najlepszej wydajności, ani najmniejszego poboru
mocy...
pozdro...
sprocket