Re: Różności

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 18:49:03 MET DST

Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> 1) Jaki CD-ROM wybrać z tych tańszych do 150 zł.
> Mam do wyboru
> 1) LG 52 X

Tego nie bierz nawet za darmo

> 2) ASUS 52 X
> 3) NEC 52 X
> 4) LITE ON

Podobna klasa; ja bym jednak wzial Asusa badz Lite ON. NEC'a nie znam, wiec
nie mam zdania na jego temat.

> Niestety TEAC nie wchodzi w gre bo po dołożeniu 100 zł mam nagryware wiec
> troche sie nie opyli.

Poniekad slusznie, ale z drugiej strony szkoda, bowiem TEAC jest naprawde
wart swojej ceny.

> 2) Czy jest możliwe aby spieprzony zasilacz (tego nie jestem pewien na 100
> %) mógł spalić
> płyte, grafe, i inne karty (sieć, muzyczna i tuner tv), twardziela,
CD-ROM,
> fdd pozostawiając procesor i pamieći nienaruszone ?

Jak najbardziej mozliwe. Taki zasilacz NoName jest niekiedy zdecydowany na
wszystko; nie dosc ze sam wyzionie ducha, to jeszcze "wyprawi w zaswiaty"
pozostale klamoty. Strach sie bac..

Pozdrawiam