Lite-On 40125W , czyciutka plyta a wieszanie sie

Autor: zaburbian (dobrzyn_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 17:14:47 MET DST

jak wkladam czysta plyte do nagrywarki Liteon 40125W a nie jest wlaczony
NERO - hmm nawet wiecej jesli nie mam wybranej sesji do nagrania - to mi
sie wiesza ........ nagrywarka podpieta jest jako Slave kablem UDMA do
takiegoz slotu , aha jest ona na tym kabelku samiutenka jak palec , czy
jest sens przelaczania jej na inne pozycje , moglbym poprobowac sam ale
jak przelaczam to mi sie konfiguracja burzy i musze od nowa ustawaic
przerwania itd , a wiec chcialbym zasiegnac rady ?

--
GG 3858262
Chron nas Hern