Re: ecs k7vza

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 16:53:30 MET DST

Użytkownik "Pawel T." <pawta*WYWAL_TO*@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ahh17v$iod$1_at_news2.tpi.pl...
> witam,
>
> chcialbym prosic o opinie o tej plycie...niestety na necie oprocz danych
> technicznych nie ma za duzo opini uzytkownikow...znajoma chce kupic ta
> plytke pod durona 850...a ja niestety (albo stety) tylko abit i intel :)))
> komp ma sluzyc glownie do gierek i czasami jakies sladowe zastosowania
> biurowe...moze jakies filmy.

Witaj,

Calkiem sympatyczna plyta... Tyle, ze niech kupi nowsza wersje - z U100 i
FSB133 na pokladzie. Swego czasu to byla najwydajniejsza plyta pod AMD-ki na
chipsecie KT133. I chodzi to stabilnie i nie stwarza problemow. A ta cena
Generalnie, pod Durona - bardzo trafny wybor. Nie jest to plyta
'wyczynowa' - narzedzi do podkrecania na niej zbyt wiele nie uswiadczysz,
ale chodzi na prawde dobrze. Polecam!

Pozdrawiam,
Marcin Pawlak