Re: Płyta MSI 645Ultra i inne na SIS 645.

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtekUSUNTO_at_interecho.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 14:21:22 MET DST

Użytkownik "Marcin" <NOSPAMkenickie_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam.

Witam !
Uzywam MSI 645MAX-2

> 1) Jakie macie wrażenia z ich użytkowania?

plyta jest b.dobra , zamontowalem na niej P4 + DDR 333 i chodzi wspaniale
wydajna i stabilna . Sis mnie zaszkoczyl tak udanym produktem .

> 2) Co Wam się podoba, a co nie?

podoba mi sie cena , wydajnosc , wyposazenie ( skromny Raidzik i 6 kanalowa
karta dziwekowa , sieciowka , panel diagnostyczny , USB2.0 i inne :P )
co mi sie nie podoba to mala ilosc opcji w biosie ( v 1.0 )

> 3) Czy te płyty są alternatywą dla chipsetów Intela?

jak najbardziej - wystarczy spojrzec na testy wydajnosciowe na tomshardware
lub benchmark.pl

Pozdrawiam W.