Re: soltek 75kav czy ecs k7s5a pod durona

Autor: PECE (jaroslawi_at_sokolow.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 13:21:47 MET DST

Użytkownik "Ferdynand Kiepski" <fkiepski_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie - czy lepiej kupic nowke ecs czy moze lepiej duronik
> (1.2GHz) bedzie sie sprawowal na 75kav (uzywany)? Pamieci oczywiscie sdram
> 133.
> Pozdrawiam.

Kłocicie się jak dzieci w przedszkolu, ja też się tak spierałem o wyższości
Atari nad Commodore ale miałem wtedy lat niewiele. Ludzie - bądźcie poważni
a emocje zostawcie na lepsze okazje.
Moje skromne zdanie na ten temat - każdemu, kto będzie wykorzystywał
komputer "normalnie", do prac domowo-biurowych polecam płytę ECS, za
zaoszzcędzone pieniądze można kupić np:skaner. Po cholerę komuś, kto pracuje
na Office, skanuje zdjęcia czy czas od czasu pogrywa płyta, która ma osiągi
ok. 2% gorsze od niby lepszej. Złożyłem kilkadziesiąt komputerów na ECS, do
tej pory nie miałem naprawdę żadnych problemów z instalacją, sprzętem czy
nawet działaniem systemu.
Jeżeli ktoś czuje się lepiej wydając 200 zł więcej lub naprawdę zależy mu na
każdym procencie wydajności polecem płyty solidniejsze
Pozdrawiam