Re: Blad CD czy pliku?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 12:25:54 MET DST

Użytkownik <mproti_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5db6.00001505.3d3bd7b2_at_newsgate.onet.pl...
> Witam
> Mam nastepujacy problem.
> Mam aplikacje ktora instaluje z plyty cd.Caly proces instalacji przebiega
bez
> zarzutu. Po uruchomieniu aplikajcia wymaga plyty cd by moc sie uruchomic i
tu
> pojawia sie problem.Gdy program probuje czytac cd(naped sie kreci i
odczytuje-
> miga dioda)to wyskakuje blad, po jakims czasie mniej wiecej 3-5sek,ze plik
> tralalal.exe wygenerowal blad i zostanie zmkniety.Sprobuj otworzyc go
jeszcze
> [...]
po pierwsze ten program exe chyba uruchamia sie z dysku jednak ...
mielenie dyskiem moze oznaczac :
- błedy, rysy na plycie i naped CD nie radzi sobie ze skorygowanie ich
(słąba korekcja napędu)
- zle przegrana plyta z zabezpieczeniami i przy weryfikacji plyty lub próbie
czytania danych z omijaniem zabezpieczen program gloopieje
- ten .exe jest walniety spróbuj poszukać go na CD i przegrac jeszcze raz na
dysk (możliwe ze program instalacji cos skopał podczas instalacji)
- spróbuj z inną płytą (moze oryginalną ??)