Re: Zakup z przyszloscia - pytanie

Autor: Mateusz Kempa (mati_at_tedsoft.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:53:52 MET DST

Użytkownik "Adrian Bednarek" <adrian80_at_polbox.com.no.spam> napisał w
wiadomości news:ahgkhc$h8m$4_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Czy ktos moze mnie poratowac rada?
> Mam zamiar kupic komputer, jednakze ze wzgledu na dosc ograniczony budzet
> chcialbym zaczac od czegos tanszego, ale nie ograniczac mozliwosci
> rozbudowy.
> Myslalem nad zakupem Durona, by potem przesiasc sie na AthlonaXP. Na co
> zwrocic uwage przy zakupie plyty?

Nad obsługą pamięci DDR 333MHz, ATA133 - to rozwiązanie z przyszłością.

> Czy sa plyty z wbudowanym LANem combo?
> Potrzebuje tez FireWire - czy szukac plyty z tym zlaczem, czy dokupic
> oddzielnie? Pytam, bo chyba 99% plyt z FireWire od razu ma mase rzeczy,
> ktorych pewnie nigdy nie wykorzystam (np. RAID), a nie chcialbym
przeplacac
> i kupowac czegos, co bedzie lezalo nieuzywane.

Polecałbym płytę Soltek 75-DRV5 i na początek jakiegoś durona - 1000-1200

> A moze poczekac i kupic cos pod PentiumIV?
> Jakies rady?

Patrz wyżej :)

Pozdrawiam
Mateusz Kempa | Ostrzeszów
e-mail: mati_at_tedsoft.pl | IRCnet: Spec007
Registered Linux User: #259654
Have you visited www.tedsoft.pl today ?