XP Updates - problem

Autor: RB (iemand_at_pandora.be)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:24:22 MET DST

Wiem, ze NTG, ale jestem troche zdzsperowany. Mam nadzieje, ze pomozecie!

Mam problem z Updates do Win XP. Juz od kilu dni po polaczeniu sie ze strona
do kontrolowania czy sa updates nic sie nie dzieje. Zaczyna kontrolowac i
stoi na 0%, nic dalej sie nie dzieje. Wydaje mi sie to bardzo podejrzane,
aczkolwiek czytalem na newsach, ze inni rowniez maja taki problem. Nic nie
instalowalem z wyjatkiem definicji virusow z dnia 19.02.2002 mysle, ze
wowczas to sie zaczelo, ale nie jestem pewien. Czy ktos ma jeszcze takie
problemy, a moze jest to sprawa servera (wydaje mi sie jednak, ze trzy dni
to troche za duzo na konserwacje servera). Prosze o sprawdzenie jak to u was
dziala. Oczywiscie jezeli ktos zna rozwiazanie tego problemu to bede
niezmiernie wdzieczny.

Pozdrowienia!