Re: Programy i gry dla 12-latki. Co polecacie?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 10:10:11 MET DST

x5y7_at_poczta.onet.pl <x5y7_at_poczta.onet.pl> wyplodzil(-a):

> Sprawiliśmy siostrzenicy komputer i szukam ciekawych programów. Nie
> bardzo wiem co moze zainteresować 12-latkę. W Quake'a chyba raczej
> nie pogra :-D
>
> Szukam programów do zabawy, gier, programów do nauki obsługi
> komputera, edukacyjnych itp. Jak wiadomo nie wszystko co jest na
> rynku musi odpowiadać dziewczynie.
> Będę bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie od osób mających z tym
> trochę doświadczenia.

NTG - grupa o sprzęcie !!!
Ja mam siostrzenice w wieku 8 lat.
Nie tak dawno w którejś gazecie była pełna wersja Kangurka KAO
Genialna gierka - ładna grafika, bardzo wciągająca (czasem musiałem
jej pomagać przy bardziej zręcznościowych poziomach... - w rzeczywistości
też sobie chciałem pograć...).

Skończyła gierkę - włączyłem jej CROC'a (musiałem gdzieś
wygrzebać z szuflady starego VooDoo, bo gra nie chciała ładnie wyglądać na RivaTNT2).
Siostrzenica przepada też za SettlersII (żadna inna część jej się nie podoba - mimo tego,
że w domu jest IV część - dla mnie dwójka też jest kultowa ...).
Lubiła też sobie pograć w Twinsen's Odyssey (genialna, druga część LBA).
W Dungeon Keeper'a zasuwa (pierwsza część; trochę przemocy...).
Najwięcej czasu spędza nad starymi, prostymi grami (emulator 'małego' ATARI - arkanoidy,
Tetris, Boulder Dash...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl