Re: Dlaczego CD-ROM nie chce pojsc w DMA pod win98 ?

Autor: zaburbian (dobrzyn_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 09:27:10 MET DST

Qba wrote:
> Witam,
>
> Mam stara plyte (do Pentium'a I) z UDMA 33;
> Twardziel i CD-ROM (dosyc stary) chodza w DMA;
> Niedawno zakupilem nagryware Liteon'a;
> BIOS widzi, ze to jest CD-ROM i ze chodzi w UDMA 33,
> ale pod winda(98se) za cholere nie chce pojsc w DMA;
>
> Czy da sie cos z tym zrobic?
>
> Pozdrawiam,
> Qba

ja tak mialem z DVD , jak ustawailem mu w Windzie DMA to po restarcie
sobie znikal, slow honoru , musialem potem z dyskietki mu mscdex
innstalowac ale dzialal jako CD-ROM bez mozliwosci odtwarzania DVD
.......... jednak pamietam ze wczesniej dzialal mi jako DMA wiec
doszedlem do wniosku ze to sie dzieje gdy dodaje nowe urzadzenie ..... i
tak rzeczywiscie bylo , znikal mi po dodaniu tunera m znikal mi po
dodaniu nagrywarki (fizycznie).......... problem ustapil gdy zaczalem
bawic sie przerwaniami , metoda prob i bledow znalazlem w koncu taki
zestaw ktry pasowal - przerwania ruszalem tylko dla nowo instalowanych
sprzetow

--
GG 3858262
Chron nas Hern