agp x2 ?

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 09:05:56 MET DST

Czolem

zabralem sie za wymiane karty grafiki w komputerze(Cel 366) mojej znajomej,
za rada ktoregos z grupowiczow postanoiwilem kupic Rive TNT 2 M64, na
gieldzie kupilem karte ColorMax'a o symbolu VA-235, niestety po włozeniu jej
do PC okazalo sie ze niezglasza sie nawet BIOS, slychac tylko kilka
"pikiniec" a potem nic.
Na gieldzie dali mi na karte 3 msc gwarancji wiec raczej niejest uszkodzona,
zupelnie zapomnialem ja sprawdzic na miejscu :((
Moje przypuszczenie jest takie ze to kwestia AGP, PC jest na plycie Shuttle
HOT-681V na VIA i w instrukcji do niej jest informacja o slocie AGP bez
podania predkosci wiec moze obsluguje tylko AGP x1, choc z drugiej strony w
instrukcji do obecnej grafiki i740 jest info iż pracuje ona z AGP x2, wiec
dlaczego RIVA mialaby nie dzialac na tym slocie? No własnie dlaczego? Moze
macie jakies sugestoie

pozdrawiam

< miasto zabija >