monitor napic hardware'u

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 08:10:18 MET DST

ten temat juz chyba byl, ale jakos nie moglem sie dokopoac do tego
watku, wiec zainstalowalem to co mi sie udalo upolowac. jest to
hmonitor 4.0.4 aleksandra berezkina. prosty program, bez zadnych
fajerwerkow. nie wiem na ile wiarygodny. klopot w tym, ze jest tam
monitor napiecia AUX, ktore z definicji programu powinno miec 2V i na
asusie ma. na drugim kompie, z ktorym mam problemy, to napiecie wynosi
1.5V i jest bardzo stabilne. w opisie plyty wystepuje napiecie VTT
ktore ma wlasnie 1.5V i nie ma zadnego napiecia 2V. (cos mi swita z
elektroniki, ze to napiecia zasilania pewnej technologii ukladow
scalonych, ale pamiec juz nie ta)
moje trzy pytania:
co to sa te napiecia AUX i VTT i le powinny wynosic?
czy program, ktory uzylem jest wiarygodny i warto go kupic?
jesli nie, lub co innego polecacie do monitorowania i logowania
wartosci napiec?
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.