Re: Czy dyski IBM maja 3-letnia gwarancje producenta ?

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 23:27:41 MET DST

Uzytkownik "coralgol" <coralgol0_NOSPAM__at_poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:prqiju0b5e8ahljus7fs79kth1etkdfpkm_at_4ax.com...

> nie jest tak zle, abcdata robi to za 50pln netto, pod warunkiem ze dysk
> jest zakupiony legalnie w polsce (masz fakture lub rachunek). sprawdzaja
wpierw
> nry seryjne i jezeli dysk jeszcze obejmuje gwarancja mozesz wysylac go do
nich
> ;)

o kwa
to wiem dlaczego nie chcieli mi dac faktury na ibm'a, gwarancje dali owszem
na ten dysk, ale faktury nie chcieli (taka jedna firma z wgk - nie kupujcie

Pozdrawiam