GF4 i VIA KT266A

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_pulse.pdi.net)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 23:31:15 MET DST

Helou!

Od tygodnia zmagam sie z kompem, w ktorym w rolach glownych wystepuja
komponenty jak w temacie. Wydajnosc w grach mam tragiczna, niby 3DMark
pokazuje jakies 8600 pkt, ale gry, zarowno starsze (UT, Re-Volt) jak i nowe
(Duke Manhattan Project) rwa sie jakbym mial Vante. Karta TV chodzi
tragicznie, slidy sa straszliwe. Gdzies obilo mi sie o uszy, ze GF4 czesto
zle dziala na plytach z chipem KT266A. To by w sumie potwierdzalo fakt, ze
mam tragoczna wydajnosc komputera majac na pokladzie ASUS-a A7V266-C procz
wymienionych Athlona XP 1800+ i 512 MB RAM. Czy to moze miec zwiazek i czy
zmiana plyty na A7V333 cos by pomogla?
Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam

Andrzej Bronisz