Re: k7s5a - logo biosu

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 21:39:11 MET DST

> Znajomy się bawił, tyle ze na MSI, efekt:
> -ostrożne wyciąganie kości biosu
> -ściągnięcie biosu ze strony producenta i zapisanie na flopie
> -wizyta w profesjonalnym serwisie elektroniczym z programatorem biosu
>
> Efekt takiej próby zmiany loga biosu:
> 50 zł, 3 dni bez kompa i masa nerwów

eee....

jak mi pierwsze logo nie wyszlo ( czyt. spaprałem bios ) i wgralem taki
bios, po nieudanym starcie kompa ( czyt. niestartowal )
wystarczylo odwiedzic znajomka z taka sama plyta i w czasie pracy jego kompa
wciagnac mu bios - wlozyc swoj i przeprogramowac - 5 minut zabawy, zero
nerwow i wszystko dziala

Zrath