Re: Co czytacie?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 10:25:15 MET DST

Użytkownik <lopko_at_poczta.onet.pl> wyplodzil(-a):

> Witam!
>
> Chciałbym spytać jaka WASZYM zdaniem jest najlepsze komputerowe
> czasopismo? Które czytacie...?
> Przepraszam jesli uznacie za glupie pytanie, ale chce wiedziec z
> ciekawosci

Najlepsze są te najmniej 'skomercjalizowane', internetowe.
Ja mimo złych słów na to pismo od pierwszego numeru kupuję CHIP (bardzo
lubię ten miesięcznik). Czytam praktycznie co miesiąc PC-WORLD.

Wydaje mi się, że PC WORLD bardziej profesjonalnie podchodzi do wielku spraw, ale...
pobierznie :-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl