Re: Karta TV do kablowki - Jaka?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 17:26:41 MET DST

Marcin I. wrote:
> Jaka kupic karte TV, obedzie ona na P3 450_at_517MHz, 192RAMu, plyta
> Asus p3b-f ( BX440) win98,. Bedzie ona sluzyla do nagrywania
> programow z TV, chyba na takim sprzecie dobrze by bylo jak by miala
> wbudowany dekoder mpg ? Poza tym musi byc radio, pilot, oraz dzwiek
> stereo ( w PL obowiazuje Nicam, wiec A2 raczej nie potrzebne) oraz
> jakis dobry soft. Cena, jak zwykle najnizsza mysle ze do 300 bym mogl
> wydac... ale cos z dekoderem sprzetowym chyba nie wychacze...

a oplaca sie mysle za 160 karta i 100 dekoder.

w kablowce mam stacje niemieckie z stereo A2 - tak mam i nicam i to i inne
stereo z wbudowanym na plycie tylko nicam :)

poszukaj bo opisywalem wiele razy ostatnio. jak masz slaby sygnal to i tak
wzmacniacz bedziesz musial kupic (mi podkrecili fajni kolesie sygnal na max
co mogli i po podzieleniu na 3TV jest ok - na jednym czy 2 kanalach
leciutkie paski pionowe )