dlaczego nie chodzi!??

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 14:49:17 MET DST

Witam
Mam 3 kompy
pierwszy to celek 1300 tualatin na tusl2c ram 256MB
drugi duron 800 na ecs k7vza czy cos takiego i ten sam ram
trzeci duron 900 i tez ecs k7... i ten sam ram (przekladalem z jednego do
drugiego i trzeciego)
na wszystkich tak samo instalowany system, drivery plyt (bo asus na intelu a
ecs na via), sterowniki kart graficznych (2mx400).
i za nic w swiecie gra gta3 niechce chodzic na duronach a na celku smiga ze
az milo...
co mam powiedziec tym od duronow?? co maja smienic??? ja juz probowalem
wszystkiego i nic.. zadne ustawienia w biosie (niema ich za wiele) ani inne
czary nie powoduja pracy gta3! poprostu po odpaleniu gta nastepuje zwis i
koniec (pomaga reset a czasy od uruchomienia gry do zwisu bywaja rozne)
pozdrawiam

--
            Wojciech Wicleben
       wicekrtv_at_poczta.onet.pl