DVD Pioneer 500M

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 14:06:11 MET DST

Witam,

Przymierzam się do zakupu DVD. Zastanawiam się nad modelem jak w
temacie. Czy ktoś już go ma - jeśli tak to jakie wrażenia ?
Co sądzicie o ogólnie o sprzęcie Pioneer-a ?
A może polecicie coś innego ?
Najbardziej zależy mi na żywotności/niezawodności sprzętu i obsłudze
wielu standardów np. płytki 800 MB.

--
Pozdrawiam,