Re: Soltek DRV5, Athlon 1,8XP - Temperatura w procesorze(ABS II)

Autor: Jadwiga Merkel (jmerkel_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 12:46:05 MET DST

Już wszystko dobrze działa.
Okazało się, że wiatrak był żle umocowany. Procesor znajduje się b blisko
zasilacza i zamocowałam wiatrak tak, jak się dało. Zauważyłam później, że
wstawka miedziana nie leży centralnie nad jądrem, więc odwróciłam zapięcie.
Nie zauważyłam tylko, że to zapięcie jest nierówne tzn w jednym miejscu jest
bardzo wypukłe i dokładnie pod nim powinno być jądro...
Wykręciłam zasilacz, umocowałam w końcu dobrze wiatrak i Temp ABS II=66 st.
C.

Dzieki za pomoc

Jagoda