Re: karta telewizyjna AVERMEDIA Studio

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 00:55:35 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:ahcnaf$k3k$1_at_news.tpi.pl...

> robiles doklane testy ? czules ze faktycznei w stereo jest ?
>

> http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav

403 - Dostęp zabroniony
Ta strona została administracyjnie zablokowana
lub konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niej.

> wyraznie na pixel z nicam i aver takie trzaski byly i to nie tylko u
mnie...

Moze i byly, zwracalem glownie uwage na obraz bo byl bardzo kiepski. Bardzo
denerwujace jest gubienie klatek i opozniony obraz.

Czy na innym softcie Aver Studio nie pozera tyle procesora? Bo obraz w Aver
Go jest bardzo kiepsciutki, ukosne paski wedruja sobie non stop po ekranie,
bardzo widoczne na obszarach jednolitych.

Mam kablowke astercity, moze jakis wzmacnacz sygnalu by pomogl?

Wojtek