Re: karta telewizyjna AVERMEDIA Studio

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 23:44:47 MET DST

> to nie karta ale soft

Soft jest niemal identyczny, wiec dziwne ze jest taka roznica.

> cos nie mozliwego ? te same sterowniki/dedykowane

Sterowniki takie jak dostarcza producent, dziwne ze w przypadku Aver Studio
sa tak beznadziejne, zwlaszcza, ze na pudelku podane sa wymagania : Pentium
III 450 Mhz , 128MB RAM ...

> aver z nicam to strata kasy - nicam trzeszczy

Tu akurat nie mialem problemu, nie trzeszczalo.

> pixel za 200zl ma to samo

Moze uda mi sie zamienic bez straty kaski ...

Wojtek