Re: Czy dyski IBM maja 3-letnia gwarancje producenta ?

Autor: TakaSHI (takashi_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 22:31:29 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci

> hmmmm.. a znajomemu padly 2 barracudy - nie kupujcie ich!!!!!

Bzdura... Może nie umie używać. Ja już mam ok. 6 miesišce i działa idealnie.
Mój kumpel też ma Barracude i również działa idealnie. I do tego tak cicho,
że muszę przyłożyć ucho do obudowy, i porzšdnie wytężyć słuch by coœ
usłyszeć.

--
TakaSHI