Re: Procesor do servera SDI

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 20:28:42 MET DST

"Marcin Wojtyński" <frutis_at_astercity.net> OdpowiedŸ na

> P MMX to chyba niezły pomysł , ale w praktyce moze byc dowolny procek ,
> nawet ten co masz tylko obniż mu taktowanie(np o połowę , chyba ze

Już tak mam. Cyrix chodzi 200+(166MHz.) chodzi na 120Mhz, z dużym
radiatorem i śmigłem. Bez śmigła w ciepłe dni wiesza się.

> potrzebujesz znacznej wydajności ) i trochę napięcie i powinien sie
> znacznie schłodzić

Z obniżonym napięciem w ogóle nie chce stawać.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl