Re: Głośniki

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 20:08:23 MET DST

Mareczek wrote:
> Witam
> Zamierzam kupic głośniki do komputera. Budżet ok. 200zl, moze byc
> troche wiecej. Zastanawiam się nad Genius`ami G106 320W 2.1. Nie
> widzialem ich (poza zdjeciem w necie) ani nie słyszalem, znam tylko
> parametry, ktore wydają mi się całkiem niezłe. Ma ktoś może ten model
> i mógłby podzielić się wrażeniami? A jak nie to co polecacie?

za 200zl to mozna miec 15W

odrazu na szczaw te firmy ktore podaja chore moce pmpo

widziales glosniki estradowe ? moze one maja te 300W w realu (ogromne pudla
a nie plastikowe pudeleczko :D )

Labtec 2.1 - testowalem je , fajny basik z pokaznego SUB (glosnik fi
20-25CM!) i ladny nie charczacy dzwiek z satelitkow (choc plastikowe)