Re: cpuidle a karta tv problem

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 19:27:33 MET DST

Jarek wrote:
> Po włączeniu programu do schładzania procesora typu CpuIdle lub
> CpuCool mam zakłócenia obrazu wyświetlanego na karcie tv czy ktoś wie
> jak się tego pozbyć? (o ile to możliwe)
> athlon 1700+ ,Gigabyte 7vrx ,256ram,prolink tv pro nicam,Windows 98se
> Proszę o info na priv.
> THX.

chodzi o takie lekkie falowanie ? nie nie da sie przynajmniej u mnie :)

tzn sie da - wlacz deinterlace (www.borgtech.org bo chyba nie ma lepszego )
ale to takie kolo... wlaczysz deinterlace to wymaga czasu procka i znow sie
troszke grzeje :) wylaczysz to masz zimno ale tez obraz jest poszarpany od
interlacu i flauje od tego idle (w sumie na sile robionego)

jak chcesz...