Re: czy wymienić na durona?

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 18:05:48 MET DST

Dnia Sat, 20 Jul 2002 15:05:08 +0200 niejaki(a) Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(a):

> A na grzyba? Zreszta, juz sie XP-ka pozbylem. :)

na muchomorka :) bo tak to nie wiesz czy przypadkiem nie masz magicznego
radiatora schaladzajacego ponizej temp. otoczenia :>

> I wcale nie zamierzam plakac z tego powodu -- jak mi zacznie halasowac,
> to zejde z szyna do 133MHz i odepne kabel ;)

a co teraz nie mozesz? boisz sie ze sie spali, przyznaj sie ;)

> Jeszcze ze dwa lata temu bym sie bawil, ale nagle mi sie odechcialo
> dlubac w kompie :)

"to ty stara dupa jestes" :)))

> Mowisz? To moze nadszedl juz czas poskrecac calosc do kupy... Bo na
> razie mam sprzet w wersji minimalistycznej, plyta luzem w obudowie,
> karty luzem w slotach, napedy luzem na podlodze obudowy, a z kaelkow to
> tylko mam power switch podpiety, cala reszta gdzies sie majta z tylu. I
> tak juz od trzech lat :)

kurde, to ja tak ma w sandra - serwerem sieci lokalnej. siedzisobie
potulnie w racku - taka szafka ktora ma dokladnie 19", jest na 3U, no 4
jak sie postaram :)

z emilka podobnie, tylko, ze w budzie, bo nie mam jak polozyc luzem :)

> Taa, a swistak siedzi i zawija durony w sreberka :) A poza tym, co to
> znaczy standardowy wiatrak? Vapochill? ;>

nie siakis kulermastah za 50 zyla ;P tempka 62^C po 5h cpustabtest z
ambientem 24^C.

> Na oko nie do odroznienia, poza tym, ze moglem wreszcie wlaczyc pelne
> detale w B17-FF2 i musialem spatchowac GPL-a, bo za szybko chodzil :)
> Benchmarkow nie puszczalem, bo nie bylo potrzeby.

:> przyznaj ze sie bales slabych wynikow ;p

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|