Re: pomocy!!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 16:21:56 MET DST

Użytkownik "romuald" <romuald_at_master.pl> napisał w wiadomości
> cos mi skasowalo partycje FAT - dane mowiace o polozeniu plikow na
> dysku - nie chce kabinowac fdisk`iem bo pozniej trzeba formatowac
> dysk - no i strace wszystkie wazne dla mnie dane.
> prodram fdisk pokazuje ze nie ma w tej chwili patrycji
> a byly dwie.
> moze jest jakis program ktory pozwoli mi odzyskac dane - ktore
> napewno jeszcze sa na tym dysku

Użyj darmowego programu Disk Rescue
http://home.arcor.de/christian_grau/rescue. Tyle że można go uruchomić
tylko spod jakiegoś działającego systemu, no ale widzę OE uruchomiłeś,
więc i z tym dasz sobie radę ;-). Potrafi odzyskać usunięte partycje, w
ostateczności odzyskasz nim dane, nawet jak nie uda się odtworzyć
partycji.
Ew. użyj wpierw dyskietkowego MBRWork http://www.winimage.com, po
pierwsze - do zrobienia kopii MBR przed i po naprawie, po drugie - także
do odtworzenia usuniętych partycji (jeśli na dysku nie będzie żadnych
partycji, to program udostępnia dodatkową pozycję w menu służącą do ich
odzyskania).

M.