Re: pomocy!!!

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 15:28:15 MET DST

W artykule <ahbnaf$u7f$1_at_proxy.master.pl> romuald napisał(a):
> cos mi skasowalo partycje FAT - dane mowiace o polozeniu plikow na dysku -
> nie chce kabinowac fdisk`iem bo pozniej trzeba formatowac dysk - no i strace
> wszystkie wazne dla mnie dane.
> prodram fdisk pokazuje ze nie ma w tej chwili patrycji
> a byly dwie.
> moze jest jakis program ktory pozwoli mi odzyskac dane - ktore napewno
> jeszcze sa na tym dysku

Skasowało Ci tablicę partycji. Kiepska sprawa. Jeśli nie pamiętasz początków
partycji, to kicha. Pod Linuksa są programiki, które z pewnym prawdopodobieństwem Ci
je znajdą, ale nie wiem, czy także FAT. Pod Windowsa też pewnie coś takiego jest,
tylko trzeba znaleźć... Najlepiej to weź drugi dysk, zainstaluj tam system i
normalnie pracuj, a w odzyskiwanie danych ze starego baw się na spokojnie - jeśli nie
zniszczyło nic więcej, to niemal na pewno da się wszystko odzyskać, tylko trzeba na
to czasu.

Ja w desperacji napisałem kiedyś programik (pod Linuksa), który ustawiał początek
partycji na każdym cylindrze po kolei, a potem próbował montować i tak aż do skutku
:P Działał, ale zgubiłem go jak na ironię po padzie tablicy partycji na innym dysku
:)))

--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/