Re: Czy dyski IBM maja 3-letnia gwarancje producenta ?

Autor: krzyss (krzyss_at_krzyss.com)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 14:34:14 MET DST

Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:
> Witajcie,
>
> Mam dysk IBM 20 GB - ponad 2-letni - ma bad sectory i chyba zaczyna cos sie
> z nim dziac (strzela przy starcie). Stracil juz gwarancje sklepu.
>
> Czy przypadkiem IBM nie daje 3-letniej gwaracji producenta, takiej jak dyski
> Seagate ? Tzn. sprawdzam na stronach WWW producenta czy dysk o danym n-rze
> seryjnym jest jeszcze objety gwarancja i jesli tak - odsylam go do niego,
> a po jakims czasie jest mi odsylany nowy dysk ?

Jezeli masz dysk w wersji BOX (a nie masz na 99,9%) to tak... maja 3
letnia gwarancje producenta... a jezeli masz dysk OEM to zapomnij o
wymianie... chyba ze chcesz to mozesz napisac do milej pani w angli a
ona ci odpisze zebys sie skontaktowal z actebisem ? albo jakos tak juz
nie pamietam, oni poprosza cie o wplacenie 50$ (podobno koszty wysylki
dysku do IBM-a) i potem juz po okolo 3 miesiacach mozesz dostac nowy
dysk...
IBM to najbardziej gowniana firma jezeli chodzi o reklamacje dyskow....

--
[ ------- krzyss_at_krzyss.com --- www.krzyss.com ------- ]