Re: zasilacze, chlodzenie, woda...

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 13:16:01 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" napisał:
: na jednym z nich raczej nie ma bo przykrecon do
: obudowy :D (u mnie) a z reszta jak juz mowili sa
: izolowane podkladkami (zobacz ze wkret tez
: izolowany)
:
: mozesz dac blok - gumowe wezyki nie beda przewodzic.
no ale jakby nie patrzec chlodziwo, znaczy woda bedzie:)

: ale... zaizolowac cholorwenie dobrze ! i zrobic tak by nic
: a nic nie pocieklo bo.... :D
ok:) przekaze komu trzeba, zeby po mojej smierci napisal na grupe, czym sie
skonczylo:):)

--
[ pozdrawiam pE. ]
fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,