tv-out help

Autor: pawel (joshua_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 12:34:21 MET DST

mam karte elsa gladiac 721 i tv sony vega 21". soniak nie
posiada svhs wiec podlaczylem go kabelkiem svhs-scart.
Jest prawie ok tylko mam takie dwa pierniczone pasy grubosci 3 cm , ktore
przesuwaja sie powoli po ekranie.
Ustawialem wszystkie mozliwe "pale" i nic. Karta nie jest
kopnieta bo na innym tv, ktory ma svhs in jest ok.
Co robic Panowie bo juz nie mam do tego zdrowia.
Aha system win xp.