Re: problem z przerwaniem

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 09:45:04 MET DST

"Przemek Prusik - przemaser" <przemas21_at_interia.pl> wrote...

> cholera zauwazylem ze moja karta TV KWorld 878 jest na 11
> przerwaniu.niestety na "11" znajduje sie jeszcze karta dzwiekowa SB
Live
> 5.1, [...]

Spróbuj zmienić miejsca na slotach PCI, starając się jednak tak
powstawiać karty (dźwiękowa, TV), aby karta TV pozostawała jak najdalej
od karty graficznej i jeśli się da także od dźwiękowej (swoją drogą
niektóre karty dźwiękowe też nie mają dobrego wpływu na karty grafiki,
np. na układach Yamahy, na tańsze karty na GeForsach). Możliwe, że
sterowniki karty TV lub dźwiękowej jeszcze raz będą się chciały
zainstalować, choć w XP nie powinno to być żadnym problemem.
Przede wszystkim zerknij też, czy przypadkiem w BIOSie swojej płyty nie
masz możliwości zarezerwowania przerwania dla danego złącza PCI (u
mnie - AOpen AX6BC - jest taka możliwość w sekcji PNP/PCI Configuration
Setup). Jeśli masz taką możliwość, to zerknij w Menadżerze urządzeń
jakie masz wolne przerwania i spróbuj dla slotu z kartą TV lub dźwiękową
nastawić wolne przerwanie; sztuczka taka działa w większości przypadków
w Win9x/Me (o ile oczywiście płyta ma taką możliwość), nie wiem jak się
zachowa WinXP.

Luc