Re: Program do zmniejszania temp. CPU

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 06:23:29 MET DST

Wojtek Olejowski <wolejows_at_poczta.onet.pl> wrote in

> np wpcredit: http://www.h-oda.com i wpcrset dla upermanentnienia
> zmian. Tylko poczytaj dobrze wszelkie opisy.

> To czy jest on bezpieczny to zalezy jak tego uzywasz i jak bardzo
> wiesz co robisz uzywajac go. Tam sie ustawia jeden bit w mostku na
> plycie, ktory uaktywnia sprzetowe polecenie hlt, tak wiec procesor
> bedzie chlodzony, gdy nie bedzie obciazony, ale widzialem, jego
> temeratura spaaaada bardzo, u mnie np (Athlon XP1600+) z 52 do np 36
> :-)

A nie wiesz jaka moze byc przyczyna zwiechy (Win 2000) w momencie gdy temp. spada
do 37 stopni? Tez postanowilem sobie obnizyc temp. proca (Athlon 1.4) Wpcredit'em
(Wpcreset'em). I owszem spadla z 62 do 37. Widok jakze piekny, tylko po
osiagnieciu temp. 37 syopni kazdorazowo system sie wiesza. Mam plyte gl. MSI K7
Master na chipsecie AMD 761, uzylem doprych wpisow (register i data), a system jak
sie wieszal tak sie wiesza. Wylaczylem program i powrocilem niestety do 62
stoipni.
Mozesz cos poradzic?